15/03/2013

RECENZJA: Under Twenty, Peeling myjący przeciw zaskórnikom

Witam wszystkich moich czytelników! Ale się zdziwiłam przyjeżdżając do domu - śnieg! W Gliwicach tylko troszeczkę śniegu spadło :) w moich rodzinnych stronach jest biało :)

Dzisiejsza notka powstawała cały dzień :) ciągle coś mnie odciągało od pisania. Teraz siedzę z kubkiem ciepłej herbatki i będę oglądać serial :) a Was zapraszam na notkę.
Dzisiaj notka na temat peelingu, który ostatnio bardzo często mi towarzyszy w wieczornej pielęgnacji buzi. Dobrze wiecie, że już od jakiegoś czasu nie jestem Under 20 :) (zaliczam się prędzej do Under 25), ale lubię kosmetyki z tej serii - czasami można się odmłodzić :)

Na początku informacje od producenta na temat produktu:

pojemność:
150 ml
rodzaj produktu:
produkt specjalny
działanie:
przeciwtrądzikowe
wskazanie:
skóra ze skłonnościami do niedoskonałości

Cena: 11.99 zł 14.99 zł

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Polyethylene, Cocamidopropyl Betaine, Butylene Glycol, Acrylates Copolymer, PEG-18 Glyceryl Oleate / Cocoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Triethanolamine, Coco-Glucoside, Disodium EDTA, Propylene Glycol, PEG-120 Methyl Glucose Trioleate, Menthyl Lactate, Mandelic Acid, PEG-70 Mango Glycerides, Sodium Salicylate, Glycyrrhetinic Acid, Methylisothiazolinone, Parfum, Benzyl Alcohol, Linalool, Limonene, CI 42090.
Moja opinia:
Opakowanie produktu to miękka przezroczysta tubka, które "stoi na głowie" - dzięki temu zużyjemy całość produktu, bez problemu przetniemy też opakowanie, aby wydobyć resztki produktu. Otwór dozujący pozwala nam na kontrolę ilości wydobywanego produktu z opakowania. 

Sam peeling ma postać niebieskiego żelu z mnóstwem małych drobinek ścierających, które są ciemniejszego koloru niż sam żel. Żel bardzo przyjemnie pachnie i po kontakcie z wodą delikatnie się pieni, dzięki czemu jest delikatny.
Jeśli chodzi o działanie to zwolenniczki mocnego ścierania nie będą zadowolone ponieważ ten peeling należy do kategorii słabych/średnich "zdzieraczy" pomimo tego, że drobinek ścierających jest całkiem sporo w produkcie ale są malutkie, oraz delikatna piana, która się tworzy podczas korzystania z kosmetyku również zmniejsza działanie ścierające peelingu. 

Peeling radzi sobie dobrze z suchymi skórkami i pomagał mi utrzymać cerę w porządku przez 3 miesiące - na tyle wystarczyła mi tubka tego kosmetyku, średnio co 2 dni podczas wieczornego prysznica używałam peelingu.

Nie powodował przesuszenia cery, buzia nie była ściągnięta - mam cerę normalną, więc nie powiem, czy matował skórę ponieważ nie mam problemów z przetłuszczaniem się cery. Skóra była znacznie bardziej gładka i przyjemna w dotyku. 

Nie zauważyłam żeby jakoś specjalnie działał na zaskórniki, czy inne niedoskonałości skóry. Jak dla mnie peeling o działaniu ścierającym odpowiednim do cery z problemami skórnymi - ponieważ przy trądziku są odradzane wszelkie mechaniczne peelingi, jednak ten był na tyle mało inwazyjny, że szkód żadnych nie poczynił mojej buzi.
Inne produkty z serii:

Ten produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Under Twenty jednak nie wpływa to na moją ocenę produktu i przedstawia moje obiektywne zdanie na temat kosmetyku - jednak każdy ma inną skórę więc możecie mieć odmienne zdanie na jego temat.
Bardzo dziękuję firmie
Under Twenty za udostępnienie mi tego produktu do testów.

6 comments:

  1. Mogłabym go wypróbować, chociaż nie jestem under 20, under 25 też już nie :D

    ReplyDelete
  2. Produkty z tej firmy ani nie robią nic złego, ani nic szczególnie dobrego. Totalne zwyklaki, nic jakoś bardziej mi nie podpasowało żebym wracała z utęsknieniem, z drugiej strony czasem kupuję jakiś kosmetyk od nich jak mam dość nowości. Dość bezpieczna firma.

    ReplyDelete
  3. mimo, że wolę mocniejsze peelingi, może się skuszę;)

    ReplyDelete
  4. Moja siostra go testowała.

    ReplyDelete
  5. Fajnie wygląda na dłoni :P

    ReplyDelete
  6. Ja raz się przejechałam na under 20 i od tamtej pory w ogóle ich nie stosuję. Dla mojej skóry nie mają dobrego wpływu

    ReplyDelete