20/12/2012

Dwie babeczki na babeczkach - Manufaktura Cupcake z Anią :)

Dzisiejsze przedświąteczne południe spędziłam z Anią z bloga B for Beautiful Nails :) jak zawsze było to świetne spotkanie, gdzie czas uciekał w zawrotnym tempie ponieważ obie z Anią jesteśmy straszne gaduły.

Wybrałyśmy się do gliwickiego Manufaktura Cupcake na kawkę i pyszne babeczki - wybrałyśmy inne, Ania wybrała czekoladową babeczkę z białą czekoladą i kokosem, a ja krówkową z cynamonem - obie babeczki były pyszne!
Aniu bardzo cieszę się, że Cię poznałam :) bardzo milo spędza mi się z Tobą czas - bardzo fajnie, że dzięki naszym blogom się poznałyśmy.
Na koniec zadam to samo pytanie co Ania: Co sądzicie o blogowych znajomościach? Może też macie kogoś kogo poznałyście dzięki temu, że prowadzicie bloga?

Dziękuję Aniu za udostępnienie zdjęć :)

PS. Nowe spodnie i piękna koszula z Bershki, ale poczekam na wyprzedaże żeby ją kupić ;)
INFO:
Gdy:
liczba obserwatorów na blogu osiągnie liczbę: 500
liczba fanów na facebooku przekroczy: 700
licznik odwiedzin "dobije" do wartości: 150 000
PRZEWIDUJĘ KONKURSIK :)

Obecne statystyki (20.12.2012 g.00:45):
liczba obserwatorów: 484
liczba fanów na facebooku: 642
licznik odwiedzin: 139 917

13 comments:

  1. Też się cieszę :* Do następnego Kochana! :*

    ReplyDelete
  2. No to zazdroszczę Wam spotkania :) Lubię bloggowe babeczki ;)

    ReplyDelete
  3. Czasem mam wrażenie, że blogowe babeczki są mi bliższe niż kumpele np. ze studiów... chciaż nie spotkałam się jeszcze z żadną w realu :)

    ReplyDelete
  4. Mam już kilka takich znajomości i chcę więcej :)

    ReplyDelete
  5. ale smakowite babeczki :)

    ReplyDelete
  6. Babeczkami już zachwycałam się na blogu Ani, a tu zachwycę się różową koszulą:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. moją, czy tą którą chcę kupić? :)

      Delete
  7. Te żółte spodnie są genialne :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie te babeczki wyglądają :)
    Blogowe znajomości? Bardzo często można się zgubić w codzienności, miło gdy można poznać osobę która - interesuje to samo. A co najprzyjemniejsze można sie spotkać przy takich babeczkach i pysznej kawie dyskutując o pasjach :)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  9. Dobrze wiedzieć gdzie w Gliwicach można dostać tak cudne babeczki, niewątpliwie się wybiorę przy okazji i sprawdzę czy faktycznie takie pyszne na jakie wyglądają :D

    ReplyDelete
  10. zazdroszczę spotkania :) ależ Ci ładnie w tej fryzurce!

    ReplyDelete