09/09/2012

MANICURE: Zieleń + złoto

Dlaczego zielone lakiery są tak trudne do sfotografowania? Właśnie przed chwilką pomalowałam paznokcie i zrobiłam zdjęcia. Pozostaję w klimacie świecidełek - POPRZEDNI POST - jednak teraz w minimalistycznej wersji. Lakier to butelkowa zieleń Marizy nr 59 - notka o samym lakierze za kilka dni. Na serdecznym palcu dodałam świecidełka :P złote sześciany :)

Jak się Wam podoba? 

Kolor najlepiej oddany na ostatnim zdjęciu jednak w rzeczywistości jest ciemniejszy.

14 comments:

  1. Ale świetny ten lakier z Marizy !
    Zakochałam się w nim :D

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiście, nie widać za bardzo że to zieleń, ale postaram sobie to wyobrazić. ;p Jak dla mnie właśnie taki 'świecidełkowy' akcent jest bardzo prosty, ale też efektowny i od razu urozmaica mani ;)

    Zapraszam do mnie! ;p

    ReplyDelete
  3. to złoto bardzo ładne wygląda ;)

    ReplyDelete
  4. jak dla mnie bomba.. mało roboty a efekt urzeka :)

    ReplyDelete
  5. Ostatnio strasznie podobają mi się takie morskości.

    ReplyDelete
  6. bardzo mi się podoba, jak Ci to wyszło :)

    ReplyDelete
  7. Mam podobny kolor z Essence i bardzo go lubię. Fajnie to złoto wygląda na nim. :)

    ReplyDelete
  8. Przepiękne połączenie! Bardzo mi się podoba :-)

    ReplyDelete
  9. Jak dla mnie bomba ! :) jeju jaki Ty masz prześliczny kształt paznokci <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, wczoraj je piłowałam o jakieś 3mm ;)

      Delete
  10. Kolor śliczny bardzo fajny pomysł z tym brokatem złotym na boku paznokci :)

    ReplyDelete
  11. super to wygląda :) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete