04/08/2012

RECENZJA: Vipera Cosmetics cień do powiek #81

Hej Kochane, dziś miał być inny post, ale nie mam zbyt dużo czasu więc szybciutko pokazuję wam kolejny cień pojedynczy. Teraz przyszła pora na czarny cień firmy Vipera z sporą ilością srebrnego brokatu.
Cień zamknięty jest w czarnej kwadratowej kasetce, która jak widać jest podatna na porysowanie. Mój cień swoje już przeszedł - mam go dosyć długo. Do cienia dołączona jest pacynka, z której tradycyjnie nie korzystam. Ale zauważyłam, że teraz niewiele cieni pojedynczych ma dołączone pacynki.

Kolor: czarny z srebrnym brokatem. Z powodu tego brokatu cień się osypuje -  brokat z cienia się osypuje i migruje po całej twarzy, co jest denerwujące. Sam w sobie cień się nie pyli i należy do tych suchych :) 
Lewa: bez bazy, prawa z bazą ArtDeco
Lubie go gdy nie chcę zbyt czarnych oczu - brokat rozświetla ten kolor. Trwałość przeciętna - ok. 6 godzin na bazie, bez bazy nie stosowałam.

No comments:

Post a Comment