13/08/2012

DIY: Paleta magnetyczna na cienie + paczuszka od Dermedic

Witajcie Kochane, dziś chciałabym podzielić się z Wami pomysłem na zrobienie palety magnetycznej kosztem 0 zł - wszystko co nam jest potrzebne znajdziemy w domu! Nie jest po pomysł mój, ponieważ na Youtube znajdziemy niesamowicie dużo rożnych filmików pozwalających na stworzenie własnej palety magnetycznej.

Moja paleta prezentuje się tak:
Jeśli chcecie dowiedzieć się jak ją wykonałam to zapraszam do czytania dalszej części notki ;)

Zacznę od tego co jest nam potrzebne:
  • opakowanie po płycie CD lub DVD
  • klej - u mnie klej Magic
  • magnesy - jak widzicie ja nie kupowałam specjalnej "maty magnetycznej" tylko wykorzystałam to co miałam pod ręką - czyli magnesy dodawane do jogurtów - dzieciaki mają ich mnóstwo ;)
  • coś do ozdobienia - nie miałam nic innego więc postanowiłam pomalować paletę lakierami do paznokci ;)
Pierwszym krokiem jest wyciągnięcie części na płytę i pomalowanie palety:
 
Następnie przyklejamy klejem magnesy:
I wkładamy cienie ;) ja swoje wyciągałam z opakowań metodą ze świeczką ;)
Dodałam też małe lusterko. Muszę jeszcze pomalować tył bo na razie prezentuje się tak:
KONIEC!

Dziś dotarł do mnie kurier z paczuszką od firmy Dermedic, prosiłam o jakieś produktu dla mojej siostrzenicy, która ma AZS (na 7 latek), cóż Pani chyba mnie nie zrozumiała do końca bo dostałam tonik, mleczko 2w1 - a takie dziecko się nie maluję ;p będę ja używać i mnóstwo próbek - część na pewno powędruje do małej Agi ;)
Hydrain3 Hialuro tonik, mleczko 2w1
próbki:
  • Acne Expert - krem nawilżająco-kojący (5 szt.)
  • Angio Expert - krem wzmacniający regulujący mikrokrążenie (5 szt.)
  • Hydrain2 - krem nawilżający o przedłużonym działaniu (12 szt.)
  • Effectival - regenerujący krem odżywczy (5 szt.)
  • Emolient Linum - lotion do ciała (5 szt.)
  • Hydrain3 Hialuro - koncentrat balsamu nawadniający skórę (5 szt.)
maski:
  • maseczka aktywnie peelingująca
  • maseczka aktywnie matująca
  • maseczka aktywnie nawilżająca
  • maseczka aktywnie liftingująca

28 comments:

  1. Oo, muszę sobie zrobić swoją paletę, ale chyba wykorzystam stare opakowanie od kredek z Puchatkiem hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pytałam dzieciaków ale nie chciały mi oddać opakowania po kredkach ;p

      Delete
  2. Świetny pomysł z tą paletką :)

    ReplyDelete
  3. he he, ale miałaś pomysł :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mój, podpatrzony na Youtube ;) ale muszę ją inaczej ozdobić jak znajdę chwilkę na to żeby wybrać się do sklepu papierniczego :P

      Delete
  4. ale wykombinowałaś z tymi magnesami:) kiedyś chciałam zrobić podobną "paletę" ale nie miałam żadnej, jak to nazwałaś, "maty magnetycznej", nie wiedziałam gdzie ją dostać i odpuściłam:) poszukam takich magnesików w domu, powinno się coś znaleźć:P najwyżej pojadę do sklepu po jogurty:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albo ja CI podeślę kilka, u nas jest całyyy worek ;) wybrałam te najcieńsze ;p

      Delete
    2. najpierw poszukam, jak się nie znajdzie to zgłoszę się do Ciebie:P

      Delete
  5. Haha ja specjalnie kupiłam ostatnio kredki w metalowym pudełeczku. Kredki dostał chrześniak mojej przyjaciółki, więc oboje jesteśmy zadowoleni :P

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł! Mi też chodzi po głowie te opakowanie po kredkach Gray :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie mi wystarczy to :P Tych cieni tak i tak z sobą nie zabieram, zawsze są w domku, a o czymś porządniejszym pomyślę jak będę miała troszkę więcej czasu :P

      Delete
  7. pomysł rewelacyjny :D
    z opakowaniem po kredkach też hehe

    a w jednej małej szufladce plątają mi się pojedyncze cienie... przydałoby się je przemieścić do takiego pudełeczka, tym bardziej że jest ich mało i akurat by się zmieściły wszystkie

    ReplyDelete
  8. Pomysł genialny ! wszystko pod ręką bez problemu super :)

    ReplyDelete
  9. fajny pomysł ;) i nawet miejsce na lusterko się znalazło ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaaa... wyciągnięte z innej paletki ;) znajdę większe to większe dam :P

      Delete
  10. Ale świetne :) Magnetyczna paletka bez wielkiego kosztu i ładnie się prezentuje ;) A ile satysfakcji sprawia, bo własnoręcznie wykonana :)

    ReplyDelete
  11. magnetyczna paletka jest świetna :) podoba mi sie nowy wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  12. całkiem spoko pomysł :) kradnę :P

    ReplyDelete
  13. ooooo super pomysl, ja mam z Inglota bo za leniwa jestem, zeby robic swoja :P

    ReplyDelete
  14. Genialny pomysł! Nie wiedziałam, że mogę sobie coś takiego sama zrobić:):)

    ReplyDelete
  15. ha pomysłowa kobitka zCiebie ;) paletka rewelacja ;)

    ReplyDelete
  16. Taka paletka to naprawdę świetna sprawa. Wszystko w jednym miejscu. ;p

    ReplyDelete
  17. Lubie takie DIY, ale jestem strasznym leniuchem i na pewno nie chciałoby mi się tego robić... ;D Tobie wyszlo świetnie! :)

    ReplyDelete
  18. dzięki za pomysł, bo ja już miałam zamawiać jakieś pudelko na cienie, a tu prosze

    ReplyDelete