30/01/2012

RECENZJA: Safari Trendy Colour! #???

Witam Was Kochane. Dziś mam dla Was mojego ulubieńca w takie zimowe dni, piękny niebieski lakier z Safari.

Chyba każda już zna lakiery produkowane przez firmę Quiz. Są tanie, dostępne w małych drogeriach, ja swój kupiłam na stacji PKP w Gliwicach ;)

Mój lakier niestety nie posiada numerka, zmył się, tzn. już po zakupie nie widać było jaki ma numer... ;(

Kolor lakieru mi przypomina kolor nieba w słoneczny dzień, piękny błękit. Lakier aksamitny, bez żadnych drobinek. Krycie: 2 warstwy bez problemu pozwalają pokryć płytkę paznokcia. Nie robią się smugi podczas malowania. Paznokcie ładnie się błyszczą. Pędzelek bardzo wygodny ;) Czas schnięcia standardowy, a lakier zaczyna się ścierać po ok 4 dniach ;)

LUBIĘ! BARDZO! I na pewno skusze się na inne kolory ;)

9 comments:

  1. mój ulubiony lakier do paznokci, z Safari mam chyba z 30lakierów:P

    ReplyDelete
  2. Kolor przepiękny. :* <3

    ReplyDelete
  3. uwielbiam lakiery safari, sama właśnie mam jeden na pazurach:) też niebieski, niewykluczone, że to ten sam bo jest podobny, ale też nie wiem jaki numerek bo się starł:D

    ReplyDelete
  4. lubię niebieskości na paznokciach
    :)

    P.S. zostałaś otagowana 'nigdy nie wychodzę z domu bez...'
    więcej u mnie we wpisie
    zapraszam
    :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    ReplyDelete